Get Adobe Flash player
Licznik

Oferujemy: projektowanie, tworzenie, modernizacje i pozycjonowanie stron WWW i CMS.

Zamów wycenę projektu strony WWW, sklepu internetowego lub aplikacji internetowej. Zapytaj także o umowę serwisową i opiekę informatyczną nad stronami WWW.
Zapytaj nas o przeróbki, modernizacje i pozycjonowanie stron WWW oraz systemy zarządzania treścią CMS WWW.

FAQ

  1. Co trzeba zakupić aby uruchomić stronę internetową?
  2. Ile kosztuje pozycjonowanie strony?
  3. Czy warto stosować Google Adwords?
  4. Co to są aplikacje internetowe?
  5. Co jest system CMS?
  6. Na czym polega obsługa serwisowa stron WWW?
  7. Co to są przyjazne linki SEO?

  1. Co trzeba zakupić aby uruchomić stronę internetową?

    Uruchomienie serwisu internetowego wymaga kilku kroków:

    • Zakupu domeny - opłaty dokonuje się co roku u firm rejestrujących domenę. Najdrożej kosztuje to w NASK, który jest właścicielem domeny .pl ale, na szczęście, pośrednicy NASK sprzedają domeny znacznie taniej.
    • Zakupu serwera WWW - tutaj także płatność jest co roku. Polecamy naszego dostawcę, firmę NetArt, która jest sprawdzonym dostawcą usług hostingowych.
    • Projekt strony, który umieszcza się na serwerze - tutaj rozpoczyna się nasza praca aby właściwie rozpoznać słowa kluczowe i grupę docelową Państwa klientów. To tego celu dostosowujemy projekt graficzny i funkcjonalność strony.
    Opracowaliśmy strony WWW, systemy CMS, aplikacje internetowe dla bardzo różnych klientów. Mamy duże doświadczenie - prosimy zapoznać się z naszym portfolio.

  2. Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

    Wysoka pozycja strony WWW w wyszukiwarce internetowej zależy od kliku czynników:

    • właściwa konstrukcja strony - strona WWW musi być zgodna ze standardami sieciowymi oraz musi zawierać wszystkie elementy, na które zwraca uwagę robot wyszukiwarki. Ten element jest kluczowy w fazie projektowania strony - trzeba wziąć go pod uwagę od samego początku prac nad stroną. Klientom, którzy mają już stronę możemy zaproponować analizę strony i wykonać stosowne modyfikacje.
    • dobór właściwych słów kluczowych i grupy docelowej - niezależnie od tego, na której pozycji jest początkowo strona WWW trzeba tak ją skonstruować, aby klient chciał na niej pozostać dłużej. Pozycję strony można zawsze na różne sposoby poprawić ale ważna jest treść.
    • strona musi mieć poprawne linki wewnętrzne i zewnętrzne - przy pomocy odpowiedniej techniki dążymy do tego, aby linki do podstron serwisu WWW miały nazwy zawierające słowa kluczowe. Linki prowadzące na naszą stronę także powinny zawierać słowa kluczowe.
    • Google Analytics - do serwisu podpinamy statystyki i czekamy kilka tygodni na wyniki tych statystyk. Na tej podstawie można zaproponować dalsze kroki, których koszt zależy od wyjściowej pozycji strony WWW
    • opisane wyżej kroki zapewniamy naszym klientom w ramach projektowanych przez nas serwisów WWW. Kolejne kroki są już płatne
    • Google Adwords - możemy pomóc w kampanii reklamowej. Budżet miesięczny określa klient
    • umowy płatne za określona pozycję w wyszukiwarce Google - klient płaci za miejsce na liście wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe - koszt zależy od popularności słowa kluczowego. Jeśli np. po wpisaniu w wyszukiwarkę 'strony WWW Warszawa' pojawi się 2 mln stron to trudniej (a więc i drożej) ulokować wysoko taką stronę.

  3. Czy warto stosować Google Adwords?

    Naszym zdaniem warto. Google Adwords umożliwia określenie budżetu kampani internetowej a więc można precyzyjnie określić jej koszty. Nieprzekonanym proponujemy spróbować - Google Adwords pokaże szczegółowo kto i na jakie słowa kluczowe klikał w Państwa reklamę.
    Z drugiej strony kluczowe jest są takie zaprojektowanie strony WWW aby klient, który trafi na Państwa stronę WWW chciał na niej pozostać dłużej. Koszt kliknięcia w kampanii w Google zależy między innymi od tego czy klient po kliknięciu w reklamę pozostaje na stronie dłużej - jeśli tak tzn. że reklama została określona prawidłowo - Google promuje takie trafne reklamy.
    Uruchomienie serwisu internetowego wymaga kilku kroków:
    1. Zakupu domeny - opłaty dokonuje się co roku u firm rejestrujących domenę
    2. Zakupu serwera WWW - tutaj także płatność jest co roku
    3. Projekt strony, który umieszcza się na serwerze.

  4. Co to są aplikacje internetowe?

    Aplikacje internetowe to programy działające na serwerach i dostępne przez przeglądarkę WWW. Dostępne są dla użytkowników z dowolnego miejsca przez 24 h. Przykładem aplikacji internetowej jest np. sklep internetowy. W tym zakresie proponujemy nasz sklep internetowy, który funkcjonuje pod adresem www.ksiegarnianamiodowej.pl Istotną cechą tego sklepu WWW jest automatyczna współpraca z wewnętrznym systemem magazynowym klienta opartym na programie WFMAG. Przy dużej liczbie pozycji w magazynie aktualizacja cen towarów jest dużym problemem - nasz sklep poprzez usługi Web service jest do tego przystosowany.
    Przykładem innej aplikacji internetowej może być np. system rejestracji zgłoszeń serwisowych - dzięki temu klienci moga śledzić to, co dzieje się z ich reklamacją/zgłoszeniem.
    Inny przykład to system sprawozdań dla handlowców mobilnych - niektóre firmy wysyłają handlowców w teren, którzy ustalają np. z klientami wysłanie próbek oferowanych produktów czy też poziom rabatów. Potrzebny jest nadzór nad tymi ustaleniami przez odpowiednie komórki firmy. Aplikacja internetowa jest idealnym narzędziem w tej sytuacji.
    Aplikacje internetowe można umieszczać na własnych serwerach lub korzystać z hostingu. Każde rozwiązanie ma swoje zalety. Umieszczenie na serwerach zewnętrznych jest naszym zdaniem korzystniejsze ze względu na szybkość łącza i automatyczny backup danych. Jeśli dane są wrażliwe (zastrzeżone) to można je przechowywać w postaci zaszyfrowanej - nasze aplikacje internetowe oferują taką funkcjonalność.

  5. Co jest system CMS?

    Termin CMS to skrót od słów Content Management System. Oznacza system zarządzania treścią. W większości wypadków tak określa się panel administracyjny portalu lub strony WWW.
    Projekt strony WWW można zlecić w formie wizytówki - jest to taka strona WWW, która zawiera rzadko zmieniające się informacje - chodzi przede wszystkim o dane kontaktowe firmy.
    Najczęściej jednak potrzeba jest częstsza zmiana na stronie WWW - umieszczanie jakiś aktualności, zmiana w katalogu produktów, umieszczanie artykułów tematycznych, galerii zdjęć, filmów itp. W tym momencie potrzebny jest system CMS do zarządzania tymi operacjami i określania np. warunków pojawiania się treści jak data włączenia i wyłączenia prezentacji treści.
    System CMS może być łatwy w obsłudze i przystosowany do obsługi przez osoby mające podstawowe umiejętności komputerowe. Posiadamy bogate doświadczenie w tej dziedzinie - wykonaliśmy portal telewizji internetowej, portal szlaków turystycznych z wykorzystaniem Google Maps i inne.

  6. Na czym polega obsługa serwisowa stron WWW?

    Najczęściej spotykaną sytuacją jest zlecenie wykonania strony WWW, sklepu internetowego itp. firmie zewnętrznej. W takiej sytuacji firma nie zatrudnia informatyka, albo zajmuje się on siecią komputerową i infrastrukturą informatyczna firmy i nie ma możliwości modyfikacji strony WWW pod względem funkcjonalnym jak np. umieszczenie baneru reklamowego w innym niż dotychczas miejscu, opracowanie wysuwanej wtyczki do Facebooka itp.
    Niekiedy nie ma już kontaktu z twórcą strony WWW a trzeba przystosować ja do pozycjonowania w wyszukiwarce np. Google.
    Czasem brak także panelu administracyjnego CMS WWW służącego do obsługi strony WWW lub nie posiada on wszystkich potrzebnych funkcji np. nie ma galerii zdjęć.
    W takiej sytuacji proponujemy podpisanie umowy serwisowej nad stronami WWW. Formuła takiej umowy jest  elastyczna i dostosowana do potrzeb klienta - możemy rozliczać się ryczałtem lub za konkretne prace po uzgodnieniu kosztorysu.
    Klika firm korzysta już z naszych usług w tym zakresie - ZAPRASZAMY do kontaktu w tej sprawie.

  7. Co to są przyjazne linki SEO?

    Przyjazne linki tzw. cool URLs są stosowane w celu osiągnięcia lepszej pozycji w wyszukiwarkach np Google. Stosujemy je najczęściej do wzbogacenia witryny o "ładnie" wyglądające adresy.
    Wyszukiwarki internetowe, ale także i użytkownicy stron WWW, nie za bardzo "lubią" dynamiczne adresy, które pojawiają się np. w sklepie internetowym do wskazania podstrony zawierającej opis produktu. Ponadto jeśli dana witryna ma mało przyjazny, trudny do zapamiętania system generowania linków wewnętrznych, możemy sprawić, że przyjmą one pożądaną przez nas postać.
    Załóżmy, że mamy linki widoczne jako /index.php?strona=pralki i chcemy zmienić je na /strona/pralki/, /pralki/ lub po prostu pralki.html. Choć linki zmienią postać adresu, to tak naprawdę cały czas odwołujemy się do ich pierwotnej postaci. Różnica polega na tym, że robi to za nas serwer, i robi to w sposób niewidoczny.
    Chodzi także o to, że jeśli wewnętrzny link tekstowy w sklepie internetowym zawiera słowa kluczowe, na które chcemy uzyskać wysoką pozycję w Google, to w sposób naturalny nasza strona zostanie ulokowana wyżej w wynikach wyszukiwania.

Powrót do góry


Start |  Serwery terminali |  Strony WWW |  Serwis |  Rozwiązania |  Kontakt |  O firmie  | Polityka prywatności

Design infotex

Ta strona używa cookies (ciasteczek). Korzystanie z naszego serwisu jest jednoczesnym wyrażeniem zgody na używanie cookies (ciasteczek), zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. Zaakceptuj, aby kontynuować do czego są one potrzebne można dowiedzieć się w tym miejscu.