Nową umowę serwisową staramy się realizować w dwóch etapach:
1. Wdrożenie polityki bezpieczeństwa w firmie.
2. Nadzorowanie/administracja istniejÄ…cym systemem - czyli Pakiet SOS
Ad1. Wdrożenie polityki bezpieczeństwa obejmuje:
Niektóre z tych elementów uznajemy za niezbędne, inne stanowią opcję. Jeśli w danej firmie istnieje polityka bezpieczeństwa staramy się do niej dostosować.
Ad2. Administracja komputerami to:
W ramach współpracy uzyskują Państwo dostęp do naszego Internetowego systemu obsługi firm SOS dzięki któremu wszelkie zgłoszone awarie, wykonane prace i ich opisy dostępne są do wglądu z dowolnego miejsca na świecie i o dowolnej porze.
Na rynku komputerowym działamy od 1989 roku i wypracowaliśmy sobie grono klientów, którzy nam zaufali. Wśród nich są takie firmy jak: Baltkam, Profi Partner, Gourmet Foods, Izoterm , Juan, Kelner Polska, MOSKWA, DEM’A Promotion Polska, Biuro Podróży Triada, Biuro Podróży Lekier, Warszawski Dom Handlowy, 5 Stars Club i wiele innych.Logowanie dla klientów SOS
Zgłaszanie awarii, sprawdzanie statusu zgłoszeń, raporty wykonanych usług.
Poprzednia wersja systemu.
Ta strona używa cookies (ciasteczek). Korzystanie z naszego serwisu jest jednoczesnym wyrażeniem zgody na używanie cookies (ciasteczek), zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.
Zaakceptuj, aby kontynuować do czego są one potrzebne można dowiedzieć się w tym miejscu.