Przykład realizacji:
Sheriff v1.0 to system umożliwiający zarządzanie projektami i zadaniami. Oparty jest o hierarchiczny model zarządzania, w którym wykonanie każdej czynności, kroku lub etapu projektu musi być autoryzowane przez osoby odpowiedzialne za projekt; prowadzi rozliczenia finansowe wykonawców; kontroluje przebieg i terminy wykonywania poszczególnych kroków oraz rejestruje wszystkie ewentualne opóźnienia wskazując konkretne osoby, które je spowodowały.
Logowanie dla klientów SOS
Zgłaszanie awarii, sprawdzanie statusu zgłoszeń, raporty wykonanych usług.
Poprzednia wersja systemu.
Klienci, którzy zamówili u nas strony WWW
Ta strona używa cookies (ciasteczek). Korzystanie z naszego serwisu jest jednoczesnym wyrażeniem zgody na używanie cookies (ciasteczek), zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.
Zaakceptuj, aby kontynuować do czego są one potrzebne można dowiedzieć się w tym miejscu.